söndag 22 april 2012

Övertid

Har idag jobbat extra för första gången på jag vet inte hur länge. Tror att det är drygt tre år om inte mer. Det var helt okey. Så lugnt och skönt på jobbet när man inte är så många, ingen stress heller. Som tur var var det tråkigt väder idag så det gjorde inte så mycket att man jobbade. Det har varit regnigt och små kallt. Undrar vart våren är? Känns som vintern vill vara kvar ett tag. Jag mår fortfarande bra. Har mer energi än vad jag haft på väldigt länge. Troligen har jag kommit bort ifrån infektionerna nu. Jag hoppas så. Har börjat cykla lite mer och det går riktigt bra. Dax att Nanna kudden. Kram på er T

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra! Vad duktig du är som kommit igång med cykling!
    Längtar efter våren jag med, här är det grått och regnigt.

    Kram och ta hand om dig!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du mår bra , vi har vår varannan dag i Skåne får väll hoppas att den kommer för att stanna snart <3

    SvaraRadera