måndag 6 augusti 2012

Semestern börjar närma sig slutet

Är inne på min sista semestervecka . Börjar få lite ångest över att börja jobba igen.
Det är verkligheten helt underbart att vara ledig så länge som 6 veckor i sträck. Det bästa med denna sommaren är  att jag hållit mig frisk. Har inte behövt söka upp sjukhus runt om i Sverige eller ligga inne. Jag njuter verkligen av mitt friska liv just nu. Har åkt runt i södra Sverige. Västkusten, Skånes mitt  och östkusten.
Skriver mer när jag kommer hem igen. Är fortfarande på rullande fot. Just nu är vi i Halland.
Höll på att glömma , skall på 2 års kontroll på min 2 årsdag 15 augusti.

Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Kram till dig , jag har oxå ångest vill INTE jobba hadet bäst och Grattis i förskott på din lever <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket.
      Visst är det jobbigt att börja känna pressen att man skall tillbaka nu när man har det så bra.

      Radera