fredag 6 april 2012

Fortfarande frisk

Nu har jag varit fri från infektioner förvånansvärt länge. Det har gått lite mer än 1 1/2 månad sedan jag slutade med antibiotikan. Det är helt underbart att man får vara frisk. Jag var och gjorde en magnetkameran undersökning i söndags och träffade läkare i måndags. Proverna jag lämnade i förra veckan såg bara bra ut. läkarna skulle höra av sig efter att de fått svaren från undersökningen och då tala om hur det blir med prover framöver. Känner mig lite piggare. Så nu hoppas jag att jag ska få vara frisk och bara få njuta av livet med familjen. Glad påsk på er alla. Kram T

2 kommentarer:

  1. Jippie!!! Håller tummarna för fortsatt friskhet!

    GLAD PÅSK!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Låter underbart Glad påsk på er och fortsatt friska tag <3

    SvaraRadera