torsdag 16 december 2010

Uppdatering

En liten uppdatering om vad som hänt den senaste veckan. Var hos läkaren i tisdags och fick reda på att mina levervärden har börat stiga och har gjort det de senaste 2veckorna. Så nu har man höjt min prografdos samt att jag fått ytterligare en medicin, cellcept. Har nu tagit dessa nya tabletter i 2 dagar och känner mig röttare än innan, undrar om det kan vara dem som gör det. Iallafall så ska jag lämna nya prover imorgon och på måndag för att se om medicinerna har fått mina värden att gå ner. Hoppas att det hjälper.
Bentäthetstestet gick bara bra, visade inget tecken på benskörhet.
Annars jobbar jag forfarande 50% (fick förlängt till 14 jan-11. Jag brukar passa på att äta lunchen på jobbet så man får lite sällskap och sedan åker jag hem och sover en stund.
Jag hoppas att jag ska bli lite piggare snart. Måste börja träna dessutom för att komma iform och det hjälper säkert till att få bort lite av tröttheten. Men det är ju så svårt att sätta igång när man är trött. Några tips?

Idag har det snöat hela dagen, fast det började med regn i morse. Höll på bli tokig när jag skrapade bilrutorna, det var pannsaris. När man väl skrapat bort lite is så kom ju regnet på rutan och frös direkt till is. Min man kom och hjälpte mig att skrapa så att det gick att köra iväg. Men det bildades bara ny is, så spolarvätska och torkarna på var det ända som hjälpte att hålla rutan någorlunda.
Regna när det är -8 grader ute är inte så vanligt.

Ha det bra.
Kram
T

1 kommentar:

  1. Hoppas att du blir piggare snart sänder dig lite energi <3

    SvaraRadera