onsdag 29 december 2010

Julen över

Då var julen så gott som över och framför oss har vi snart det nya året. Nyårslöften ska jag nog inte lägga några eftersom det brukar vara så svårt att hålla dem. Har aldrig lyckats ännu.
Men jag skulle vilja att jag ar så pass stark att jag skulle kunna hålla dem. Men det är ju så svårt speciellt när mina löften brukar var: Sluta äta godis och snacks. Träna regelbundet samt det klassiska gå ner i vikt. Det är nog bara att inse att man är rund av sig och kommer nog alltid förbli det om ingen kommer på ett mirakelpiller.
Just nu är det inte så lätt heller att hålla sig borta från sötsaker eftersom det förbenade cortisonet hjälper än att bli sugen på allt som har med onyttigheter att göra.
Jag tror jag struntar i nyårslöften iår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar