torsdag 23 december 2010

Äntligen ledig

Skönt att få vara ledig nu. Börjar jobba igen den 3:e jan. Idag ska vi bara ta det lugnt barnen och jag medans mannen min jobbar.

Igår var jag hos läkaren och proverna har börjat gå ner lite men inte tillräckligt mycket. Men han tyckte inte det behövdes göras någon biopsi eftersom de börjat gå ner. Jag mår ju bra förrutom att jag är trött, kan ju vara en svacka. Jag nämde att jag var trött men han tyckte inte att det var någon fara med det.
Han ville börja dra ner på cortisonet men inte förrän lever värderna är på rätt sida av strecket. Hoppas att det går fort, vill så gärna minska. Ska lämna prover på måndag och sedan 10/1 och träffa läkare igen 11/1.

God jul på er alla.

Varma kramar
T

2 kommentarer:

  1. God jul på er, och hoppas att proverna blir normala snart så du slipper lite av kortisonet!

    SvaraRadera