söndag 5 april 2015

Tjejvättern igen.

Bara 2 månader kvar till Tjejvättern.  Det blir 3:e gången jag ska cykla. Målet är att slå förra årets tid och det kommer jag att klara.
Just nu tränar jag 3-4 gånger i veckan på gym och har gjort det i 3 månader.  Det gjorde jag inte förra året och då minskade jag tiden med 1 timme och 10 min.
Jag satte upp ett till mål när jag började träna i början av januari och det var att gå ner 10 kg innan Tjejvättern. Det målet kommer jag att klara av för just nu har jag lyckats gå ner 8 kg på 3 månader.

Innan det är dax för tjejvättern så ska jag cykla ett annat lopp på 3 mil.
Det tråkiga är att vi har det så kallt här och har därför inte ännu cyklat ute än. Men nu ska ju värmen komma under veckan som kommer.  Håller tummarna hårt för det.

Annars mår jag bra, har varit frisk och kry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar